Opublikowano 27-10-2021 Dodał sp2mm

W czwartek, 7 października 2021 r., klasy 7b i 7a wyjechały na wycieczkę do Kozłówki i Lublina.
Najpierw zwiedziliśmy przepiękną posiadłość Zamoyskich w Kozłówce. W pałacu widzieliśmy ogromne drzewo genealogiczne rodziny Zamoyskich, majestatyczne portrety właścicieli Kozłówki, czy wreszcie bogato zdobione, duże jadalnie, gabinet ordynata (właściciela posiadłości), łazienkę, bibliotekę i pokój myśliwski. W ogrodach nasze zainteresowanie wzbudziły przechadzające się po trawnikach egzotyczne pawie. Potem wyruszyliśmy do Muzeum Wsi Lubelskiej. Skansen, znajdujący się na świeżym powietrzu, był podzielony na 4 części: wiejską z chatami i innymi zabudowaniami gospodarczymi, szlachecką z dworkiem, sakralną z kościołem, cmentarzem i plebanią oraz miejską z dokładną rekonstrukcją międzywojennego miasteczka. Pobyt w Lublinie zaczęliśmy od obiadu w barze „Promyk”. Po posiłku spacerowaliśmy po Alejach Racławickich, obejrzeliśmy panoramę Lublina z dachu supernowoczesnego Centrum Spotkania Kultur, a na koniec udaliśmy się na Stare Miasto, aby zakończyć zwiedzanie pod lubelskim zamkiem.
Pogoda nam dopisała, ale przede wszystkim cieszyliśmy się ze wspólnie spędzonego czasu.
Nikodem Wieczorek, kl. 7b

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.