Projekt: „Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego”

W Mińsku Mazowieckim w 6 szkołach podstawowych: SP1, SP3, SP4, SP5, SP6 i ZSP1 przez dwa lata realizowany będzie kompleksowy projekt wsparcia edukacyjnego dla 1000 uczniów. Będą oni mogli skorzystać z dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwijających. Poza tym do szkolnych pracowni zakupione zostanie doposażenie oraz pomoce naukowe. W placówkach powstaną zaplecza do nauczania metodą eksperymentu, a dzięki doposażeniu pracowni informatycznych zwiększy się wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych. W ramach projektu dla 157 nauczycieli zaplanowane zostały szkolenia m.in.: z posługiwania się technikami komputerowymi, wykorzystania metod eksperymentu w nauczaniu przedmiotów ścisłych, metod zapamiętywania, koncentracji i efektywnego uczenia się.

Tytuł projektu: Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego Beneficjent: Miasto Mińsk Mazowiecki Całkowita wartość projektu: 3 968 321,11 zł Kwota dofinansowania: 3 769 031,11 zł Działanie: 10.1.1  Edukacja ogólna

Co tydzień uczniowie klasy II c spotykają się na zajęciach rozwijających z matematyki w ramach projektu „Torami nowej edukacji”. Na zajęciach rozwijają samodzielne i logiczne myślenie oraz rozwijają swoje zainteresowania matematyką poprzez zabawę i twórcze działanie. Z zapałem i naturalną ciekawością wykonują różne zadania dostosowane do ich możliwości i zdolności matematycznych. Z wielką chęcią tworzą przestrzenne figury geometryczne, konstruują proste gry matematyczne, rozwijają umiejętności poszukiwania różnych, nietypowych rozwiązań. Swoje prace chętnie prezentują na szkolnych wystawkach.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close