[metaslider id="16"]
Pedagog i psycholog

Opublikowano 03-02-2021 Dodał sp2mm

Szanowni Państwo, drodzy Rodzice

od wielu lat tworzymy w naszej szkole zespół pomocy psychologiczno – pedagogicznej. Codziennie staramy się pomagać dzieciom w różnego rodzaju problemach: wychowawczych, dydaktycznych, rówieśniczych. Prowadzimy zajęcia grupowe i indywidualne, a także konsultacje  i warsztaty dla rodziców.

Zapraszamy do kontaktów z nami przez dziennik elektroniczny, na platformie Teams oraz przez telefon (758 25 44, w. 105). Istnieje również możliwość osobistego kontaktu, po wcześniejszym umówieniu.

 

W naszej zakładce zamieściłyśmy zbiór artykułów, które pisałyśmy dla Państwa w pierwszym okresie pandemii. Pogrupowałyśmy je w trzy bloki: ,, Co nieco o wychowaniu’’,  ,,Rozwój dziecka’’ i przeznaczony dla uczniów klas starszych cykl ,,Jak się uczyć, żeby się nauczyć’’. Mamy nadzieję, że zawarte w nich wskazówki i informacje, okażą się pomocne.

 

Katarzyna Gańko – pedagog

Anna Mroczek – pedagog

Elżbieta Mikulska – psycholog

 

Jak się uczyć, żeby się nauczyć?

Strona 1 z 11
BIP

Dziennik elektroniczny

Plan lekcji

Pierwszaki 2023/2024
MŁODY MISTRZ SUDOKU​
II Powiatowy Konkurs Matematyczny
dla Uczniów Klas III
MŁODY MISTRZ SUDOKU
MISTRZ SUDOKU

VI POWIATOWY KONKURS MATEMATYCZNY „MISTRZ SUDOKU” DLA UCZNIÓW KLAS CZWARTYCH

100-lecie Szkoły Podstawowej nr 2 1921-2021
600 -lecie Miasta Mińsk Mazowiecki

WOJEWÓDZKI FESTIWAL PIOSENKI I POEZJI OBCOJĘZYCZNEJ DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I PRZEDSZKOLI

 

RODO

Jadłospis

Projekt "Torami nowej edukacji"

Ósmoklasiści

Psycholog i Pedagog

Akademia Khana

Akademia, która pomoże

Ci w nauce!

Laboratoria Przyszłości

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close