Opublikowano 06-06-2019 Dodał sp2mm

29 maja odbyła się główna część konkursowa 5. edycji akcji czytelniczej dla pierwszoklasistów, która opiera się na znajomości książek z serii „Czytam sobie”. Jak co roku przedstawiciele poszczególnych klas brali udział w zmaganiach czytelniczych udowadniając, podobnie jak ich koledzy i koleżanki w minionych latach, że czytanie ma sens, że warto czytać.

W trakcie rozgrywki pojawiły się różnorodne pytania. Uczniowie wykazywali się znajomością treści utworów, rozpoznawali cytaty, dzielili wyrazy na głoski i sylaby, oceniali prawdziwość podanych informacji itp.

Zwycięstwo odniosła drużyna z klasy I e reprezentowana przez Annę Zalewską, Aleksandra Kozłowskiego i Adama Gałązkę. Gratulujemy! Miejsce drugie wywalczyli uczniowie z klasy I d: Lena Jałocha, Bartosz Mroczkowski, Tymoteusz Komos, trzecie – I b: Igor Buczek, Kacper Horoszko, Nikola Borucińska, czwarte – I c: Oskar Szczęsny, Kamila Maguza, i piąte – I a: Mateusz Zarosa, Iga Marcisz, Sebastian Nalazek. Mamy nadzieję, że udział w konkursie dostarczył wam wiele satysfakcji. W nagrodę za przygotowanie się do konkursu wszyscy otrzymali przypinki, zakładki związane z akcją, worki z logo szkoły oraz dyplomy sukcesu. Ponadto laureaci trzech pierwszych miejsc nagrody książkowe, a zwycięzcy korony. Nagrodę specjalną w postaci książki oraz gadżetów związanych z akcją otrzymał Dawid Woźniak z klasy I d za najaktywniejszy udział w części akcji przeznaczonej dla pozostałych pierwszoklasistów. Dawid wykazał się ogromną wiedzą na temat książek i zasłużenie zdobył uznanie w oczach organizatorów akcji. Dyrekcja szkoły pogratulowała młodym czytelnikom wiedzy oraz zachęciła ich do rozwijania czytelniczych pasji.

Mamy nadzieję, że udało nam się zaszczepić w Was bakcyla czytania!

 

                                        

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close