Opublikowano 04-04-2022 Dodał sp2mm
VI Powiatowy Konkurs Matematyczny „Mistrz Sudoku” dla uczniów klas czwartych
Regulamin
VI POWIATOWY KONKURS MATEMATYCZNY
„MISTRZ SUDOKU”
DLA UCZNIÓW KLAS CZWARTYCH
Serdecznie zapraszamy do udziału w VI Powiatowym Konkursie Matematycznym „MISTRZ SUDOKU” dla uczniów klas czwartych szkoły podstawowej.
1. Organizatorem powiatowego konkursu „MISTRZ SUDOKU” dla uczniów klas czwartych jest Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1 w Mińsku Mazowieckim.
2. Konkurs jest adresowany do uczniów klas czwartych szkół podstawowych powiatu mińskiego.
3. Cele konkursu:
· kształtowanie umiejętności logicznego myślenia, przewidywania, analizy
i dedukcji;
· popularyzowanie łamigłówek liczbowych wśród dzieci;
· kształtowanie właściwej postawy we współzawodnictwie.
4. Karty zgłoszeniowe ( zał. nr 1) z deklaracją uczestnictwa w konkursie należy przesłać do dnia 25.01.2023 r. na adres mistrzsudoku@onet.pl. Wzór karty zgłoszeniowej
w formie elektronicznej zamieszczony jest na stronie internetowej szkoły: sp2mm.pl
5. Etap szkolny konkursu odbędzie się 2.02.2023 r.
W pierwszym etapie każdy z uczniów otrzymuje arkusz pracy, który składa się z 8 łamigłówek sudoku. Rozwiązanie łamigłówki polega na wypełnieniu planszy cyframi od 1 do 4 lub od 1 do 6 lub od 1 do 9 w ten sposób, aby w tym samym wierszu, w tej samej kolumnie oraz w każdym sektorze 2 x 2 lub 2 x 3 lub 3 x 3 oznaczonym pogrubioną linią nie powtórzyła się dwa razy ta sama cyfra.
Czas pisania 45 minut. Zadania i klucz odpowiedzi zostaną przesłane na adres e-mail podany w karcie zgłoszenia 1.02.2023 r. do godziny12:00. Protokół z etapu szkolnego (zał. nr 2) z wynikami wszystkich uczestników należy przesłać do 10.02.2023 r. na adres mistrzsudoku@onet.pl
Do II etapu zakwalifikuje się 50 osób z największą liczbą punktów. Lista uczniów zakwalifikowanych do II etapu zostanie zamieszczona na stronie internetowej szkoły www.sp2mm.pl dnia 2.03.2023 r.
6. II etap Konkursu odbędzie się dnia 24.03.2023 r. o godzinie 9:00 w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 1 w Mińsku Mazowieckim ul. Dąbrówki 10.
· Uczniowie przybywają pod opieką nauczycieli lub rodziców (około godz. 8:30).
· Każdy uczeń powinien posiadać legitymację szkolną, przybory do pisania, obuwie
na zmianę oraz zgodę rodzica z czytelnym podpisem na przetwarzanie danych osobowych (zał. nr 3) i zgodę rodzica z czytelnym podpisem na wykorzystanie wizerunku dziecka (zał. nr 4).
Informacje o uzyskanych przez uczniów danej szkoły wynikach II etapu Konkursu zostaną przekazane pocztą elektroniczną w terminie do 28.04.2023 r. Lista laureatów zostanie zamieszczona na stronie internetowej: sp2mm.pl.
7. Wgląd w prace konkursowe i zgłoszenie ewentualnych zastrzeżeń możliwe jest w ciągu tygodnia od otrzymania wyników konkursu.
8. Organizator przewiduje nagrody dla laureatów (1, 2 i 3 miejsce). Uroczyste spotkanie z laureatami odbędzie się w czerwcu 2023 r., na które osoby zainteresowane zostaną zaproszone.
9. Wszystkie prace konkursowe oraz prawa autorskie przechodzą na własność Organizatora. Udział w konkursie jest jednocześnie zgodą na filmowanie, fotografowanie oraz bezpłatną publikację prac.
10.Administratorem Państwa danych osobowych jest Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 z siedzibą w Mińsku Mazowieckim ul. Dąbrówki 10, reprezentowany przez dyrektora Sławomira Domańskiego, nr tel.: 25 758 25 44, e-mail: zsp1mm@zsp1mm.pl.
Z inspektorem ochrony danych osobowych można się kontaktować drogą e-mailową pod adresem iod@zs4mm.edu.pl lub telefonicznie 25 7585611 wew. 212.
Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji konkursu oraz możliwości
uczestnictwa w nim.
Pełna treść klauzuli informacyjnej, zawierająca wszelkie informacje wymagane na podstawie art. 13 i 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej „RODO”), dostępna jest na stronie internetowej zsp1mm.pl